Kehadiran Dirinya Menyempurnakan Hariku

on 23 November 2012



Walaupun dalam keadaan kurang sihat, urusan seharian kena di teruskan.. Kerja, beribadah, dan lain lagi kesemuanya bagai lumrah suatu kehidupan yang mesti di tempuh.. Dalam keadaan sakit kepala, teramat ni masih menaip entry.. Hehee aku memang degil.. Puas kene marah dengan si dia.. Demam pun bukan nak rehat, keje je.. Alaaa kerja dapat duit, tak kerja mana dapat kan??

Dia, orang yang aku sayang.. Kehadiran dirinya betul-betul menyempurnakan aku.. Alangkah beruntungnya aku, masih ada yang boleh menerima aku kurang apa adanya.. Sanggup berubah untuk memikat keluarga aku.. Terdetik di hati, "ni ke yang aku tunggu selama ni"?? Persoalan itu hampir terungkai dengan sendirinya..


Terima kasih awak.. Semakin lama saya mengenali awak semakin dekat yang saya rasa.. Dengan ikhlas saya buka hati untuk menerima awak dalam hidup saya.. Apa yang saya mahukan awak faham saya.. Tolong jaga hati saya dan jangan pulangkan hati saya dalam keadaan remuk.. Insyaallah, sekiranya ada jodoh diantara kita, termakbulah apa yang kita sama-sama inginkan.. 

My feelings for you didn't fade from the start, not even now. 



Terima kasih juga telah memberi saya masa, hingga kini awak menanti.. Kesetiaan awak terbalas, penantian awak pun terbela.. Demi allah saya sayang kan awak.. Saya sayang dan cintakan awak kerana agama yang awak ada.. Saya tolak tepi bulat-bulat apa yang orang nak kata, janji saya tahu yang awak juga ikhlas untuk menemani saya suatu hari nanti.. Kita rapatkan persaudaraan yang selama ni terjalin, mungkin ada berjauhan, tapi jadikan lah perkenalan kita ini sebagai tanda, sebagai titik permulaan bagi kita sendiri..

Percayalah, saya sendiri pun tak pernah menduga kita akan jadi begini.. Seakan tak percaya, tapi ni lah yang dikatakan jodoh pertemuan di tangan Tuhan.. 




Ranking: 5

2 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved