Pertama Kali??

on 24 November 2012






Selamat kepada semua.. Hmm kurang sihat lagi selepas bermain hujan.. Aisemen dah tak kuat anti-bodi aku sekarang ni.. Kalau dulu aku jarang sangat kena demam, sekarang ni pulak dah rajin.. Boleh di kata kan aku dah bergantung kepada ubat-ubat yang aku ambil di klinik atau farmasi.. Teruk sangat dah ni kalau sampai ke tahap macam tu..

Apa pun yang terjadi takkan membataskan aku untuk menaip entry baru ni.. Pertama kali?? Apa yang pertama kali tu?? Ni haa aku nak share, aku baru je rembat blogskin dari blogskin.com.. Banyak lah yang cantik kat situ.. Aku suka yang simple, sementara aku mencari templete blog baru ataupun nak edit blog ni, boleh la pakai ni dulu.. Sorry banyak widget yang tak boleh pakai dalam blogskin ni.. Lagipun yang paling jelas aku ni masih lagi dalam peringkat newbie dalam berblogging ni..

So aku amik keputusan untuk pakai blogskin dulu.. Aku pun masih merujuk kepada tutorial yang ada untuk mengemaskini blogskin ni.. Masih terdapat yang kurang tapi esok la, sebab dah terlalu lewat dah ni.. Esok kerja mula la menguap sana sini sebab mengantuk la, apa la.. Tak reti nak cuti sebab bosan nanti tak tahu nak buat apa di rumah.. Lagipun taknak didik diri dengan penyakit M.. So sementara masih kuat dan masih muda ni aku kena kerja kuat sedikit.. Yela, nak beli itu ini bukan boleh cakap je terus dapat.. Kena juga lebih $$$$ untuk memiliki sesuatu yang kita nak..

Mata pun berat dah ni.. Bye jumpa di lain entry :)

Wassalam..
Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved