Gajet Idaman Ku :)

on 9 November 2012




Salam membaca kepada semua.. Nak share sikit la hari ni.. Tentang gajet idaman aku.. Teringin sekali nak guna, lebih-lebih lagi bila pakai duit sendiri.. Nak saja ganti apa yang aku miliki sekarang, tapi terhalang.. Antara gajet idaman :)


Nikon D3000

Ipad 2

Iphone 5


Besar bajet nak miliki semua ni.. Tapi ada perancangan nak beli salah satu dari atas ni dalam masa terdekat.. Sebab lama dah berangan, dapat pegang, dapat cuba jap hari tu pun dah rasa teruja sangat.. Iphone dengan ipad tu maybe salah satu dapat pun dah cukup bagus.. Tak lah dua-dua aku nak, cukup salah satu.. Tapi yang camera tu wajib..

Usaha tangga kejayaan.. Segalanya mungkin terjadi, akan aku usaha juga untuk dapatkan..  Hehehe, tapi buat masa ni nak kene simpan duit lebih.. Maklum la banyak kewajipan yang masih belum tertunai.. Yang gajet ni aku boleh fikirkan selepas itu.. Pada sesetengah orang memang la merapu, bukan nak terlampau mengikuti sangat peredaran zaman, tapi bila di fikirkan kita takkan nak selamanya berada di dalam takuk yang sama kan?? Nak juga perubahan.. So apa pulak gajet idaman korang?? Yang ada dah pun boleh kongsi sama :)



Ranking: 5

4 Comment:

  1. lz pun tringin dslr ni dh lama tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm sama lah wan, lama dah teringin nak beli.. pinjam kawan penah la.. :D

      Delete
  2. insyaallah lau niat baik uhh,, pasti dapat,,hehe
    sekarang pon benda tuh da macm kprluan kan,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2.. :) tengok la zaman bertamabh maju.. semua dah canggih2.. :D

      Delete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved