Mata Oh Mata! !

on 1 October 2012

Selamat pagi readers semua, entry yang ke #36, hari pertama memulakan bulan Oktober tahun 2012.. Baru berapa jam tinggalkan September yang bagi aku sendiri amat menggembirakan dan membahagiakan.. Sedih tnggalkan bulan September dan takut akan mengalami Tragedi di bulan Oktober wahhh macam lagu awie lakk.. hahahaha..    : D



Pagi2 dah merepek, apa lah nak jadi.. Hmmm pasal mata ni terjadi kepada diri aku sendiri.. Baru balik dari buat cermin mata.. Tapi tak ambil lagi.. Petang ni baru nak ambil.. Baru je berapa bulan ta pakai spect mata, power makin naik.. 300 tu .. Dah macam tua la pulak aku ni.. Rasa macam tak percaya.. Cina yang tempat
aku buat tadi, haiyyaaa u tipu i ke? u cakap u punya power 100lebih, ini apa pasal 300lbih maa.. '


Mana i tau,haha senang je cakap.. Nasib baik aku tak kene charge lebih sebab tak puas hati dengan result dari tempat check mata, 1st customer dia bagi less ok la jugak.. Dari harga RM450, dia bagi jadi RM 380.. Untungnya, rezeki murah.. Tapi aku bukan budak kecik, mesti ada untung lagi la if jual ngan harga RM380 , tuuu.. 


Alah bukan nak berkira sangat, sebab beli untuk pakai.. Rasa dah teruk sangat dah mata aku ni.. Mau tak nya hari - hari mengadap skrin lappy or pc.. Mata pun bertambah rabun, rabun jauh pulak tu.. Silau pun naik, dari 90 jadi 130.. Malam memng jarak penglihatan memang kabur, sebab tu takut nak bawak moto laju pada waktu malam.. Kurang jelas.. 


Bila dah siap nanti boleh laa ambil and terus pakai.. 

Ok la nanti cte lagi..

Assalamualaikum..
Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved