Aku Tak Mengerti

on 4 October 2012



Salam kepada semua yang sudi membaca.. Berjumpa lagi pada entry yang ke #42..  hari ni bukan segmen la, setelah bersegmen, alhamdulillah makin bertambah followers.. Di samping itu, harap kan tidak mengalami masalah kekurangan idea, dan di murah kan rezeki semua wahai sahabat bloggersku..

Rindu dengan awak.. Mukaddimah permulaan bagi memulakan entry yang sememang nya terlintas di fikiran, lansung tiada catat isi-isi penting dahulu.. Taip sahaja.. : D

Kenapa awak macm ni?? Saya tak sangka awak cakap macam tu.. Biarlah sy macam ni.. Sy boleh syg awak, rindu awak, and cinta awak tanpa mengharap apa-apa pun balasan dari awak..

Tp please jujur dengan saya.. Awak masih ingat, awak la yang dulu membuka hati saya untuk bercinta lagi.. Ya memng cinta bukan semestinya memiliki, tetapi kenapa awak bagi saya peluang untuk rapat dengan awak, kenapa awak bagi saya peluang untuk menyayangi awak??

Berkali awk cakap, tiap kali sy cakap benda ni.. u boleh tak jadi matured sket, harap je umur u dah....

u fikir la, kalau i tak matured i takkan ada perasaan macam tu, dah tamat dah usia belasan tahun saya, saya mula perbetulkan jalan saya untuk nampak future..  Sebab tu saya dari dulu kerja kuat, tak pk siang malam, tapi saya xlupa akhirat.. Sbab saya merantau ni pun saya mintak restu ibu bapa saya, dan diorang pesan jangan abaikan agama walaupun sesibuk mana pun kita..

U, kenapa u berubah sangat sampai i terasa sangat jauh dengan u? sampai terasing u buat i macam ni.. I harapkan yang indah dalam relation kita, tapi i tetap bersabar.. I harap hubungan kita lebih kuat lepas ni..

I tetap bersyukur, even u sibuk u tetap boleh luangkan masa, i pun sama .. Sungguh pun i bz i tetap akan cari u.. Ntah la, i xley hidup dengan org bz, xde time i perlu kan.. I mintak maaf u.. I banyak keje, alhamdulillah setelah berubah ni, i lebih banyak dapat job besar.. I pk ni la masa i nak besarkan biz yang i ada..



sayang, ni lagu untu awak.. terima lah i apa adanya, cintai kekurangan i apa adanya.. Janji jangan kita putuskan hubungan tersedia ada ni, insyallah jika kita di landasan yang benar, kita akan bersatu jua..





Ranking: 5

2 Comment:

  1. InsyaAllah..ade jodoh tak kemana ye..
    Actually link yg awak letakkan kat blog saya bukan link awk tau. saya perasan, awak letak link salah yg sama kat blog ija akmal.nama link yg awak letak tu ija akmal. tak tau awk perasan ke tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke?? sy tak perasan la.. hehe copy paste je tu, maybe sy tercopy milik ija akmal.. sorry ye..

      Delete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved