OK ke macam ni??

on 14 October 2012

Assalamualaikum..


Haaa mula dah entry, ni baru permulaan.. Adehh kekurangan idea di sebabkan banyak kerja, penyakit orang senang ubat,tapi kalau laptop / pc ni sakit juga nak di ubati.. Busy dengan kerja,tapi harap tak hilang komitmen dengan dunia blogger ni.. cewahhhh :D




Ok tak berat blog ni.. Kalau kurang 100kb makna nya ok la kann?? Akhirnya aku berjaya mengurangkan berat blog aku.. berat badan pun otw gak.. Berat badan susah :D


Tercapai juga hasrat aku nak blog cantik, di samping itu ada masalah lain.. Aku ni tak kreatif sikit pasal men'design' header..(bahasa ape ntah) .. Hehehe, tapi tu lah yang aku alami, terkial lagi dalam adobe photoshop,ape tah lagi nak buat doodle or sebagainya.. Sekarang ni pun tengah belajar, cuma kurang lagi.. Takdan nak bagi masa itu-ini.. Setakat ni ok la, tak lah menyusahkan aku nak load blog, and paling penting to my readers --> ( ada ke nak review blog ni??)  hehe tak kisah lah, janji aku memang akan luang kan masa untuk review setiap entry blog yang aku follow,semua sekali.. Maybe ambil masa sedikit..


Nak juga buat segmen, tapi banyak perkara membataskan.. Lagipun rasa kerdil lagi dalam arena ni.. Insyallah , ada rezeki ada la segmen khas untuk korang.. Jutaan terima kasih sebab sudi follow blog yang tidak seberapa ini.. 


Selamat membaca dan salam ukhwah..

wassalam.. 

Ranking: 5

1 Comment:

  1. hi awak.. err.. nak panggil aper ek? ah, takper laa..

    saya lately rajin wat doodles.. my latest entry..

    http://chaosinnotime.blogspot.com/2012/10/doodles-madness.html

    mai laa usha.. kalau nak doodles tu pown takpa.. free ja~ buat for fun^^

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved