Errr memang macam ni ke??

on 16 October 2012

Assalamualaikum..


Selamat membaca kepada semua.. Haa ni ada masalah yang baru aku terperasan.. Haha.. Maybe baru hari ni.. Hmm adakah aku kuat sangat meng`edit` blog?? Sampai jadi kucar macam ni sekali?? Baru je pakai shout busuk.org ni.. Dah ada masalah.. Try buat semula pun tak menjadi.. Bila masuk link dia terus jadi macam ni.. Sempat untuk printscreen bagi korang jelas tentang apa yang berlaku pada blog aku.. 



Haa lebih kurang macam ni la, tak sempat pulak print pada blog aku, ternyata bila aku log in blog kawasan shout busuk.org tu memang kosong, aku pun jadi pelik bin hairan pulak.. Berapa kali refresh tetap sama.. Belum lama pakai shout tu, dah ada prob.. Aku suka shout tu sebab simple, and lagi satu sebab mudah sangat tinggal send je lepas type.. So jalan penyelesaian, aku pakai lagi shoutbox cbox yang sebelum ni aku pakai.. 


Dengan adanya shout ni, mudah untuk sesapa yang blogwalking dalam blog aku.. Nak tinggal link, supaya aku dapat review blog mereka semula.. Selain tu, ada juga aku pakai misterlink widget.. Tu pun nampak berkesan juga, sebab ada ramai juga yang rajin tinggal link.. Cara mudah je, just tinggal link dalam kotak yang di berikan tu..

Klik untuk lebih jelas : D





Isi tempat kosong yang di berikan and tekan enter.. Senang kan?? Senang saja.. hehe bagi blogger baru macam aku ni.. Perlu widget2 macam ni..


Ok, jumpa di lain entry ok??

wassalam..





Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved