Di Hati Ini Hanya TUHAN Yang Tahu..

on 5 October 2012



Dan selamat membaca kepada readers semua.. Salam ukhwah dari saya buat semua.. Bertemu lagi dalam entry yang ke #43..  Di hati ini sememangnya allah saja yang tahu.. Baru saja review blog Aisyah Humaira.. Alhamdulillah selesai membaca dan comment entry tersebut.. Bagi yang belum baca tu di persilakan la baca.. Pasti akan terharu tatkala membaca dari mula hingga akhir.. 

Bagaimana dengan aku nanti?? ya allah, kurniakan lah aku seorang isteri yang solehah.. 



Dan juga mereka (yang diredhai Allah itu ialah orang- orang) yang berdoa dengan berkata: "Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami: perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya, dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertaqwa.


Berita gembira itu di selangi doa agar aku pun mendapat jodoh yang baik.. Tatkala banyak mendengar dari rakan - rakan seperjuangan semasa sekolah dulu pun dah ramai berkahwin, terdetik juga bila lah sampai masa nya.. Memang indah bila bercinta, jika ianya berlandas kan agama.. Tidak mengikut nafsu dan godaan syaitan.. Alangkah nikmatnya dunia.. Masih ada kah lagi wanita yang mempunyai sifat seperti AINUL MARDIAH?? wanita yang sememangnya di cari oleh lelaki?? Ya allah sekiranya masih ada, temukan la aku dengan nya.. 




Biarpun kini usia ku semakin meningkat, aku harapkan aku masih tidak terlambat untuk mencari bidadari syurgawi ku.. 


Ranking: 5

2 Comment:

  1. intresting :) tq.. atas kongsian... jmput singgh blog sy yer :) http://maithasa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved