Aku Resah...

on 3 October 2012



Selamat pagi ( ketika ni jam 0315) masih tak dapat tidur lagi.. Resah memikirkan perasaan sendiri, ketika orang lain dibuai mimpi indah, aku masih lagi terkebil-kebil depan laptop ku ini..

Aku sendiri tak memahami apa yang sedang aku rasakan, resah, gelisah semacam.. Rasa bagai batu 80tan menghempap aku.. Berat ketika aku memikirkan.. Abaikan je, tapi kekadang datang balik perasaan tu..

Dia terima aku ke tidak?? Pelbagai persoalan yang aku sering nak tanya kepada si dia tetapi tiada masa.. Masing- masing ada kerjaya dan matlamat, sampaikan status relation pun sedikit terabai..

Apa yang perlu aku buat?? Salah ke sebab aku ni cemburu sebab sayang dia.. Berkali juga perasan kat twitter dia luahkan perasaan dia..

"Selamat pagi cinta"
"Selamat malam rindu : D"

Banyak lagi la, ada yang terbaru lebih kurang macam ni la..

"Aku sayang dan cinta dia sebab agama dan iman dia" Buatkan aku bertambah sayang"


Entah lah, aku sendiri pun tak paham.. Biarlah kalau tweet tu bukan untuk aku.. Tapi dia jujur, kalau dia ada someone special dia takkan cari aku.. Tadi aku resah sebab tu la, seharian la xreply msg.. Sejak balik keje, msg aku pun tidak.. Bila call kejut asar pun tak jawab, padahal aku nampak dia tweet awak, nnti kejut saya top asar ok?? Tapi lepas azan aku call dia tak angkat.. Sekali je call sebab takut dia marah and rasa di ganggu.. Aku memang bukan sesiapa pada dia nak control itu-ini.. Tapi tak salah rasanya tegur sesama islam.. Kan?? Especially time solat..


Nak sangat dengar suara si dia hari ni.. Tak angkat call pulak bila call, tapi buat pertama kali aku dengar dia menangis semalam, aku xbape nak dengar sebab dia teresak-esak sangat, aku taknak tanya lagi, sebab dia tak suka aku tanya banyak kali..

Apa yang aku dengar, i takut sangat nak bagi perasaan lebih pada u,i takut u kecewa.. I takut permainkan perasaan u sebab i takut akan terkena balik sebab itu janji tuhan.. Kita jalani macam biasa je lah u, i pun tak mengharap lebih sebab i tahu i banyak persaingan.. I pun nak tanya kenapa u pilih i..
Maybe nanti la time u free i tanya and bagi something pada u time kita jumpa nanti, bukan bear je tau.. Ada lagi.. Insyaallah raya haji nanti saya gerak Kelantan.. Tunggu eh??

Aku tahu dia tertekan, banyak kerja untuk di siap kan.. Aku paham dia, aku pun tak suka dia tension, tambah pulak nak layan karenah aku.. Cukup la bertanya kabar, ingatkan solat and mesej jap.. Jadilah dari takde.. Kan?? Bersyukur la juga..


Kenapa u pun memendam rasa juga macam i sekarang nih? I rindukan suasana dulu la u.. Sangat-sangat dah ni.. Hari ni last dia keje shift pagi, cuma kesian kan dia kene bangun seawal 5am, then pas subuh dah naik bus.. Jaga pesakit kene sabar, i tahu u boleh and u memang minat.. I sentiasa support u dan mendoakan u setiap 5 waktu i kerja kan.. I sayang u sangat2.. Moga jodoh kita berpanjangan.. Insyaallah.. Aminn



Ranking: 5

2 Comment:

  1. untg la klu semua llki mcm awk.....^^

    ReplyDelete
  2. ada ramai lagi yang lebih baik dr sy.. syg kalau wanita tak hargai kan??

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved