Perlu Ke Blog CCK Bertukar WP?

on 13 March 2013

Assalamualaikum..


Perlu atau tidak bukan menjadi permasalahan, apa yang sepatutnya aku lebih mencari medium bacaan untuk aku penuhkan ilmu di dada dahulu sebelum berpindah kepada WP.. Selama ini aku menggunakan blogspot pun sudah ok? Mengapa perlu wordpress?? Apakah kelebihannya??

Boleh dikatakan tinggal hanya transfer domain sahaja, blog aku kini hampir 50% siap untuk ke platform WP.. Segalanya akan terjawab apabila aku sendiri akan mencari pelbagai info tentang WP dengan lebih lagi..  




Ranking: 5

8 Comment:

  1. apa beza blog dgn wordpress abg wan?hehe..dr segi penulisan ke?kelajuan ke..or mcmna?n mcmna nk tukar blog ke wordpress?

    #ok..byk soalan...#

    ReplyDelete
  2. wahh hebatlah wan guna wordpress.. ena masih setia dengan hosting blogspot.. hehehe

    ReplyDelete
  3. waaa guna wordpress.... masyukkk

    ReplyDelete
  4. Wah..dah tukar ke? bagus guna wordpress macam2 function yang dia ada tapi blogspot tak ada.

    ReplyDelete
  5. wow! nak ke wp? akak dh ada akaun dlm wp tp tak pandai guna. 1 day mungkin berpindah atau bina blog lain di wp. Tp syg pula nak tinggalkan domain blogspot.com ni

    ReplyDelete
  6. aku syorkan kau guna wordpress lah bro , memang berbaloi .. banyak plugin dan faedah dia , laju pula ,theme dia pun standard x-) , hehe

    ReplyDelete
  7. terbaikla..mmng setia dengan blo smpai terpikir nk tuar wordpress..keep going

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved