Ranking Alexa Ajaib

on 30 March 2013




Ranking Alexa 
| Semakin menurun dengan kadar yang aku sendiri tidak menjangkakan yang perkara ini akan berlaku.. Sesungguhnya memang sangat sukar untuk aku capai, tetapi hasil dari carian serta galian telah menemukan pelbagai tips yang sangat berguna..

Pada 10/3/2013
Bukti ini aku ambil dari pada entry aku yang lalu yang telah membuktikan ranking Alexa aku pada masa itu adalah lebih baik dari sekarang.. Entah apa yang berlaku, bagaikan angin taufan melanda blog aku ni telah merundumkan lagi ranking in Malaysia.. 

Pada 30/3/2013
Jatuh sebanyak 835 anak tangga.. Tapi ini mungkin pengalaman aku tidak sebesar mana, mungkin korang juga pernah mengalami dan lebih teruk lagi.. Namun aku takkan sesekali menyerah untuk sentiasa mengecilkan ranking ini, mana tahu boleh sampai 300 in Malaysia.. Siapa tahu.. 

"Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa kan tahu "


Ranking: 5

8 Comment:

  1. wahh.. gigihnya dia .. kite tak penah kesah pun ngan ranking2 ni sume.... hehee

    ReplyDelete
  2. xpa..abg wan..usaha tangga kejayaan..:D

    ReplyDelete
  3. wahhhh... .. tapi paling best bila anda tak addicted sangat pikir pasal alexa.. bukan nak kata tak pernting.tapi bila jatuh rasa sgt kecewa..so lebih baik tak perlu memikirkan sangat.. cuma terus usaha jee...

    saya jarang tengok alexa.. tapi usaha ndengan maintain trafik je..

    ReplyDelete
  4. hmm...tak ada masa nak ambik tau pasal ranking..kira ok la tu irwan..:)

    ReplyDelete
  5. teruskan usaha sayang, aku sentiasa support kau :) , one day pasti kejayaan tu milik kita

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved