Aku Sanggup..

on 28 March 2013

Assalamualaikum..

Entah kenapa aku masih lagi belum puas untuk terus menerokai benda yang baru ni.. Mungkinkah nafsu / keinginan?? Atau mungkin aku ingin maju ke setapak lagi?? Sebenarnya kedua-dua sebab ini aku sanggup untuk bersengkang mata, kurang tidur.. 


Nampak sama kan?? Tapi memang lebih special.. Setakat ini ada la dalam 1 /2 entry yang telah aku coretkan dalam wp aku ni.. 


Banyak blogger yang aku sendiri bertanya, minta pendapat tentang kebaikkan dan kelebihan wordpress ni.. Tapi serius aku mengaku yang aku sayangkan platform blogspot ni, kerana aku telah di perkenalkan dengan blogspot sebelum wordpress.. Ada yang berpendapat, bahawa pentingnya readers dari followers.. Itu semua pendapat peribadi orang yang lebih otai dalam bidang blogging ini.. 

Ada rakan sejawat berkata " Blogspot pun terkial-kial lagi kan nak wordpress".. Aku senyum dan berkata, kau ni sebenarnya pembakar semangat aku".. Dan dia menyusul pergi.. Best kan?? Sekarang ini aku takkan menoleh ke belakang lagi, dan fokus aku hanya lah hadapan..

"Do not look back, if the outlook is painful .. So always think ahead, success is always waiting for you .."

Ranking: 5

8 Comment:

  1. Before start blogging dulu pun ada tertanya-tanya, nak blogger or wordpress. Pastu I just start with blogger. Now you make me wonder which is one is better again :S

    ReplyDelete
  2. readers are more important than followers or the medium u uses to spread ur knowledge :) good luck!

    ReplyDelete
  3. wahhhhh dashboard wordpress.. rse nak tukar juga tapi x mampu.. huaaaaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  4. Wordpress ok...

    Tapi lagi ok amik yang berbayar dari yang percuma.. Sebab yang percuma banyak benda tak boleh dibuat.

    ReplyDelete
  5. good luck bro... hehehe. dah berjaya jangan lupakan kawan2 blogger..hehehe

    ReplyDelete
  6. smoga berjaya abgw an...hebat abg wan..:D

    ReplyDelete
  7. wah...gudluck irwan...teruskan2..:)

    ReplyDelete
  8. teruskan maju bro ! :D aku pun dah godek2 wordpress ni, semuanya lengkap sempurna, especially dari segi entri seo, memang boleh tahan powernya kalau pandai main keyword. Chayok chayok, teruskan usaha :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved