Kedutaan Malaysia Di Filipina Di serbu!

on 5 March 2013

Siapa Cari Kawan Dan Siapa Cari Lawan??

Assalamualaikum..

KECOH!! Kini pula Kedutaan Malaysia Di Filipina pula di serang oleh sekumpulan aktivis yang tidak berpuas hati.. Yang menjadi persoalannya bukan kah mereka yang terlalu sibuk menuntut hak mereka yang dahulunya telah pun mereka gadaikan?? Rujuk la sejarah balik ya, jangan buat-buat lupa dan terus berdegil dengan kemahuan itu terus..

Dan bukan kah mereka yang dahulu telah melancarkan serangan terhadap Polis yang menjaga keselamatan?? Di suruh untuk rundingan mereka tidak mahu, tetapi mereka ini seolah sudah melampaui batas norma masyarakat, siap nya di bakar poster gambar.. Aish malas nak cakap banyak.. Tengok gambar ni ok?? Kredit pada blogger Apit kerana share gambar ni ya..




Pada Jam 7am tadi, pasukan keselamatan telah pun melancarkan serangan terhadap musuh di Kampung Tanduo.. Setakat ini masih belum dapat info lagi tentang perkara itu, dan akan sentiasa di update.. Sentiasa mendoakan pasukan keselamatan yang bertugas di Sabah terutamanya di tempat-tempat yang bahaya.. Dan juga mendoakan keselamatan masyarakat setempat agar sentiasa selamat..



Ranking: 5

1 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved