Kini Ku Kembali

on 26 March 2013

Assalamualaikum..

Sedang asyik ku di buai mimpi, aku hampir lupa akan masalah yang aku hadapi baru-baru ini.. Sawan kucing aku di buatnya, lantas aku terus delate segala ingatan aku terhadap masalah tu, email aku dah padam dan terima kasih buat kawan-kawan yang terus beri support pada aku.. Saaayaaaanggg korang.. Hahaha..

Kredit >> namaakuhanna.blogspot.com

Dia bukan aku, dan aku bukan dia.. Mungkin nampak sama tapi aku bukan dia.. Haaa nampak kan perbezaannya.. Dia Boni Kacak dan aku Irwan Alessa memang la lain.. Hehehe takde nya pun sama.. Mungkin minat saja yang sama.. 

Think positiv, itu langkah proaktif yang aku ambil.. Memang down juga la pada mula-mula dan sekarang aku bangkit dengan entry ini.. Terus bersemangat macam dahulu.. 

Ranking: 5

10 Comment:

  1. betul kata AJ...semoga terus bersemangat... ^_^

    ReplyDelete
  2. yeahhh!Abg wan kembali...abg wan terbaik..:D
    Betul tu.:D Trust you self. Abg wan..so bila nk outing? Ena dah ok..Lyeen pun dah ok..so?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weiii nak ikuuutttttttttttt!

      Delete
    2. haha nanti kita bincang..

      Delete
    3. Alaa, bincang pun tarak guna. Vee jauh sgt dari korang :(

      Delete
  3. Yes..serupa tapi tak kan pernah sama. Semangat!!!. Keep blogging.

    ReplyDelete
  4. wan,, o wan,, sila berwechat sebab ada ornag rindu,, hehe

    ReplyDelete
  5. semoga terus berusaha bro ^___^

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved