Serupa Ke??

on 23 March 2013


Aku Dikaitkan Dengan Boni Kacak??


Assalamualaikum..

Pertama kali , aku ingin memohon maaf sekiranya mungkin ada 'orang' yang tidak berpuas hati dengan aku, aku berbanyak minta maaf sekiranya ada melakukan kesilapan dalam entry yang lalu.. Sebenarnya baru-baru ini ada mendapat email dari seseorang mungkin kawan yang mengatakan bahawa aku ni mula naik di sebabkan Boni Kacak?? 


Perasaan aku mula hiba apabila aku cuba membaca kiriman email itu sampai habis, ada lagi mengatakan yang aku ni cuba " meniru " gaya penulisan Boni Kacak.. Aku ingin meluahkan disini untuk tatapan semua readers yang kalau ada berpendapat macam itu boleh la tarik balik pernyataan tersebut.. Aku tidak marah, hanya berkecil hati kerana aku berbaik dengan Boni Kacak sering di salah ertikan.. Bukan niat aku berbaik dengan dia untuk mengejar populariti ataupun lain-lain.. Cuma hanya menjadi sahabat blogger.. Tak lebih daripada itu.. Dia yang berpangkat "abang" yang aku hormati.. Bukan aku ingin menutup atau berkongsi periuk nasi bersama, cuma berkongsi minat dan kegembiraan bersama..


Buat sesiapa yang terasa atau berkecil hati dengan entry aku sebelum ini, aku ingin meminta maaf seandainya penulisan aku sebelum ini ada 'berkata' yang tidak baik tentang diri korang.. Sebenarnya aku memang gila-gila, itulah diri aku yang sebenar, bukan buat-buat.. Tidak terlintas di hati aku untuk berdendam, kalau ingin meminta maaf, aku akan memaafkan dengan rela hatinya..


Ehh dengar cerita ada plan lagi untuk serang Burger Bakar Kampung , buat blogger yang nak join boleh la join sama, tarikh dan masa akan sentiasa di update.. Jom Burger Bakar Kampung yang memang berstyle sekali lagi!!


p/s : Sebarang dugaan yang menimpa akan ku tempuh, kerana itu lumrah hidup sebagai manusia..



Ranking: 5

9 Comment:

  1. Biarkan jer mereka2 ye jgles tu abg wan..yg pnting kita tahu apa kita buat...tu la mslahnya...bila kawan naik sikit..mulalah 'org' tu jeles...eee..ni nk mkn cupcakes hangus ni...

    ReplyDelete
  2. Tak follow Boni Kacak but I can see the real you here. Kita boleh rasa if that person is being themselves or not. Chill out, they're just jealous. Maybe jealous cos Wan dah naik dulu before dia? Wahaha. Anyway, jgn jadikan ini sbg perosak mood untuk blogging. Keep it up and just be yourself! God bless :)

    ReplyDelete
  3. Biarlah mereka nk ckp. Mulut tempayan boleh tutup bang. Mulut manusia, ermmmmm. Paham-paham jela. Ambil kritik mereka untuk terus maju.

    ReplyDelete
  4. Ah pedulikan cakap org..
    Yg pentng kita benar lg tidak bersalah..
    Dgr ckp org smpai bila pn tak sudah..

    ReplyDelete
  5. Ala irwan, kalau tiru pun bukan kita tiru bolat2 copy paste apa boni tuliskan kan kan.. lantak la dorang tu.. busuk hati bebenau

    apapun irwan di tag, jom join sekali dengan ena


    http://www.ladyainaa.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    ReplyDelete
  6. Mulut manusia memang susah nak ditutup. Bak kata Lukqman Hakim, jangan dipeduli kata2 orang sekeliling(yang buruk2 dan tidak betul) sebab nanti kita yang makan hati.

    Sedangkan luqman hakin sendiri dikeji dan di kata, naik unta salah, tak naik salah, anak dia naik seorang salah, dia naik seorang salah. Semua serba salah. Mulut manusia memang begitu. Sabar ye. Yang penting kita tahu diri kita.

    ReplyDelete
  7. Bro...
    Sabar je la.. ni namanya dugaan...
    As long kita buat yg betul... so buat x tahu je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp lain kali mau burger bakar ajak la AmiRini sekali...

      Delete
  8. biarkan je apa orang nak kata..yng pnting kita tahu diri kita siapa..

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved