Blogku Hampir Pupus!

on 14 March 2013

Assalamualaikum..


Dengan tidak tahu berpunca daripada siapa dan di mana, blogku hampir pupus buat selamanya awal pagi tadi.. Memang seperti sediakala pada awalnya, tetapi bila aku sedang menaip entry Blogger Boy Vs Blogger Girl tu dengan setiba-tiba suasana bertukar menjadi suram, senyap sunyi.. Baru aku perasan, jam hampir menunjukkan waktu sudah hampir jam 4.30pagi..

Tak pasti sebab apa benda ini boleh berlaku, hampir sawan lembu pendek aku di buatnya, memang tension tatkala aku memang tak tahu nak merujuk pada sesiapa.. Then, terbuka hati untuk bertanya salah seorang blogger yang aku kenali di facebook.. Pada mula nya aku hanya beranggapan, mungkin aku hanya bermimpi atau mungkin kah aku mengigau di siang hari?? Aku pun menggatalkan diri membuka blog bonikacak.com.. Ok je dia punya, bukan masalah browser ni.. Takkan kesilapan di bahagian domain, tak pasti..

Aku cuba ingin mendapatkan kepastian, dengan kadar yang segera aku menghantar email kepada NetKL.. Mereka membalas dengan kadar yang segera, lega bila mereka beritahu yang blog aku sudah kembali kepada keadan yang sediakala.. Dan kini aku boleh berblog seperti biasa..

Ranking: 5

9 Comment:

  1. apekah itu???kene transform jadi robot nih baru leh translate haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. saya pun tak tahu, puas juga whatsapp dengan orang plenet Zuhal,diorang pun tak tahu.. hahaha..

      Delete
  2. huhuuuuu seram jugak kalau berlaku macam ni!!! aiyoooo. janganlah berulang balik!!! takut

    ReplyDelete
  3. apekah? autobot telah activate di pagi hari? heee...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah nasib baik dah pulih.. hehehe... mungkin masa tu ade construction berlaku kot.

    ReplyDelete
  5. Nasib baik dapat pulih seperti sediakala ;D hee

    ReplyDelete
  6. Tengok dari gambar cam code jquery kot problem. sebelum kejadian tersebut, adakah anda membuat pengubahsuaian pada blog?

    ReplyDelete
  7. kenpe boleh jadi mcm tu..nasib baik dh ok..kalo x wan mesti dah x betul..hehe

    ReplyDelete
  8. Blog saya pulak telah diremove haritu...tak pepasal..berdebar la jgk

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved