Keghairahan Dikongsi Bersama Seorang Blogger

on 9 March 2013

Aku Dan BoniKacak Kongsi Keghairahan

Assalamualaikum..


Dengan secara tidak sengaja aku berkongsi minat dan keghairahan aku yang selama ini telah lama aku tinggalkan.. Setiap hari aku rasakan bersalah, aku rasa hendak berlari sekuat hati.. Tapi apakan daya masa tidak menyelebelahi aku.. Namun dua hari lepas, keghairahan aku selama ini telah pun berputik kembali dan kini aku lebih bersemangat..

Aku dan BONIKACAK sememangnya berkongsi minat / keghairahan ini bersama, kami gila-gila bila di hadapan lensa kamera.. Bila lepak bersama, ada saja perbualan dan akhirnya gelak sampai mengalirkan airmata dan di selangi dengan kentut yang mengasyikkan.. Kami mempunyai impian untuk menjadi pemain badminton yang berkaliber dan setaraf dengan nama yang gah seperti Datuk LCW.. Amin, moga-moga di berikan peluang.. Jom layan video gila-gila kami untuk Axiata Cup ini..





AMARAN : Tontonan untuk 18SG sahaja.



p/s : Video ini sekadar suka-suka saja.. Tidak ada kene mengena antara hidup dan mati..

Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved