Ranking Alexa Semakin Baik

on 10 March 2013

 Ranking Alexa Yang Semakin Ohsem!

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, ranking Alexa meningkat hari demi hari.. Pencapaian ini aku terima dengan gumbiranya.. Bukan senang untuk blogger newbie macam aku ni untuk bertapak lebih lama dalam dunia blogging ini, lagi kan pula niche blog yang semakin kucar-kacir, amat sukar untuk aku menetapkan apa yang aku patut kekalkan dalam blog aku ni..

Semangnya aku tercari-cari apakah hala tuju aku dalam dunia blogging yang penuh dengan pancaroba ini.. Terdetik di hati ingin saja aku berhenti, tetapi semangat aku kian berkobar apabila sentiasa di berikan semangat dan dorongan dari rakan-rakan blogger yang lain.. Terima kasih kawan-kawan.. Aku akan terus berusaha hingga aku dapat menjadi seperti kalian semua..

Maaf, semakin lama aku lari dunia blogging, blogwalking tidak dapat di jalankan seperti dulu, kerana masa terlalu sangat singkat dan beban tugas yang semakin berat.. Ya inilah cabaran aku sebagai seorang blogger.. Aku yakin blogger yang lain turut pernah mengalami situasi ini..





Ranking: 5

1 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved