Penyamun Inc : Geng Samun Kah?

on 19 February 2013

Geng Terhebat Di Malaysia: Penyamun Inc

Assalamualaikum..


Peace yaww! Salam 1 Malaysia.. Hari ni aku nak share sikit buat readers aku yang sanggup baca entry aku ni walau kurang ummpphh ni, hehe tapi aku nak cuba share apa yang aku minat sekarang ni dan geng ini sebenarnya dalam pemerhatian aku.. Cewaahhh macam penganalisis artis pulak.. Dek kerana aku terlalu asyik menonton pelbagai video parody , short filem yang di hasilkan oleh Penyamun Inc .. 


Keterujaan aku semakin melampau apabila salah seorang daripada ahli Geng ni baru aku kenali dan dapat bersua 4 mata, ohhh hampir saja aku menelan ubat gegat dan berlari lintang pukang.. Teruja beb, siapa tak kenal dengan BoniKacak.. Serius hensem baq hang..  Kalau lah aku ni perempuan serius aku mintak no telefon dia.. Tapi dalam entry Siapa Irwan Alessa Ini dia ada cakap aku ni separuh lelaki separuh perempuan.. Hahaha lawak la, aku ni jenis susah nak melatah.. Sempoi juga orangnya..


Berbalik pada Penyamun Inc ni, mereka ni berbakat besar dalam dunia perfileman.. Banyak dah shortfilem yang mereka dah buat.. Kalau ada kolaborasi dengan pengarah yang termuka seperti Yusuf Haslam, Mamat Khalid ke, wah boleh jadi pelakon diaorang semua ni.. Tentu havoc kan?? Adakalanya, bila aku melihat shortfilem yang di hasilkan oleh mereka membuatkan aku tak keruan, hilang kewarasan, ketawa sesorang diri.. Simtom macam ni aku rasakan luarbiasa.. 

Diantara shortfilem/video yang aku gemari :


  1. Boni Kacak Vs Razi
  2. Keajaiban Bookcafe
  3. Terlambat (ShortFilem)
  4. Pupus (ShortFilem)
  5. Masa Kecil Dulu


Bagi youtubers boleh je subscribe Bophairy di channel beliau agar kita semua dapat info terbaru tentang video yang di buat oleh Penyamun Inc. Atau lebih senang boleh je like mereka di Facebook : Penyamun Inc
Ranking: 5

6 Comment:

  1. hahahaha.. sampai hilang kewarasan tu. bahaya tu bro.. ko jangan buat selalu. kalau ada orang sebelah yang akan bisikkan sifir 4 kalau ko hilang kewarasan tu takpe, macam mana kalau tak ada orang kat sebelah. boleh hilang ingatan ko tu.hahaha..

    thanks bro untuk entri ni. ko memang thorbaeekk!! haha

    ReplyDelete
  2. teringin nak jumpa jugak , hahaha arhhhh! xD

    ReplyDelete
  3. irwan ngan boni ni memang kamceng ye?? hehehe bgus2...ena suka tengok semua video dorang.. lawak gila tapi byk input...

    ReplyDelete
  4. Hehehe...sabor je lah. Tak apa, yang penting bukan separuh perempuan kan. Kacak ke? waaa....hehe.

    ReplyDelete
  5. uwaaa... tahnks sebab buat entry pasal penyamun inc. anda memang thorbaek!!!

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved