10 Blog Paling Terbaik Di Malaysia 2013

on 6 February 2013

Rasanya baru pertama kali aku buat research macam ini. So, dalam pengamatan aku setelah aku meneliti maka aku dapat jawapan 10 Top Blog Terbaik Di Malaysia di dalam penilaian aku..



Banyak lagi blogger yang super duper awesome ni di Malaysia, rasanya kalau aku senaraikan mungkin seminggu tak tidur malam.. Hehe nampak tak kehangatan blogger di Malaysia ni.. Oh ya bagi sesiapa nak check pageranking google, boleh la cuba di bawah ni ok..



Check Page Rank of your Web site pages instantly:
This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service
Powered By www.irwanalessatyme.com




Ranking: 5

9 Comment:

  1. Replies
    1. Salam perkenalan, salam satu nusantara.. Yup, mereka hebat..

      Delete
  2. untunglah mereka...hehhe.:d hebat..kita pun kena usaha ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe lyeen ni.. Memang betul, kita kena usaha kuat untguk dapat title macam mereka ni..

      Delete
  3. aaaa ingkatkan kau nak join contest tu, hehe .. blog aku pun dah berpR 3 tau ;p

    ReplyDelete
  4. mmg terhebt mereka ni..dgn hnyer berblogging dah leh jadi femes..yang penting ade odea..cerita yang menrik

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved