Kembali Menemui Peminat..

on 25 February 2013

Assalamualaikum..

Aiceh peminat la sangat, hahaha sorry dapat nak blogwalking dua ke tiga hari ni memang lah terlampau sibuk.. Tu la padan muka aku sebab kata Boni sibuk 24/7.. Sekarang aku pula rasakan, werkkzzz padan muka aku.. Sebenarnya aku balik kampung aku di Muar,Johor.. Siapa blogger Johor sep sikit ekk?? Korang ada tak was-was, tergaru-garu punggung sendiri sambil bertanya kenapa orang Johor selalu cakap"ekk"? Jawapan nya aku tak tahu.. Jangan tanya aku eh?? Hahaha..



Ni ada apa reramai semua nak masuk dalam blog aku ni?? Hehehe ni la sebahagian dari peminat aku.. Ehh perasan lebih je aku ni.. Tak lah ini suasana hari Ahad yang lepas ketika aku ambil BR1M tu.. Memang pack dengan orang.. Ni bahagian luar aku ambil pada jam 8.50pagi.. Padahal kaunter hanya di buka bermula pada jam 9.00 pagi.. Semua orang berpusu-pusu hendak mengambil giliran.. Di fahamkan orang ramai telah pun datang seawal jam 7pagi untuk mengelakkan kesesakan lalu lintas.


6line woo barisan masa nak cashkan BR1M tu.. Memang lama berdiri, ada la 3 jam berdri dari luar sampai la ke dalam, dari pagi sampai tengahari orang tak putus-putus datang, untuk mengambil BR1M.. Terima kasih kerajaan Malaysia.. Dapat bantuan macam ini memang bagus untuk semua.. Ada juga yang mengeluh, dapat berbillion setahun bagi cuma RM250 je?? Aii cuba bawak bersyukur, karang Tuhan tarik balik baru tahu.. Agaknya masin mulut aku, tayar motorsikal brother tu pancit kedua-dua tayar.. Pelik dengan situasi tu, aku dengan tidak semena-mena di persalahkan dengan tiba-tiba.. Nasib baik pihak polis cepat datang, kalau tak tak tahu apa nak jadi.. Mungkin ada orang khianat ataupun.......




p/s : Besyukurlah atas kurniaan Ilahi, jangan cakap takbur nanti memakan diri.
Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved