Terima Kasih ! Dah Lulus..

on 17 February 2013

Akhirnya Penantian Aku Terjawab

Assalamualaikum..

Sebenarnya memang aku menantikan sesuatu jawapan yang selama ni aku tunggu.. Aku ni ada sindrom malas sedikit nak check email, yela siapa je nak email kat aku ni, bila bukak email tadi sambil garu ketiak aku kebosanan, internet slow gila babun kat sini.. Acaner sabo jelah.. Bila dah berjaya aku apa lagi check la dari satu persatu email walaupun hanya notification dari facebook.. Akhirnya lamaran aku untuk mengetahui status BR1M akhirnya terjawab..


Tetapi masih belum dapat surat lagi, maybe lambat lagi kot.. Niat nak bagi je Mak  guna.. Dari aku beli menda yang bukan-bukan ada faedahnya bagi orang tua kita pakai duit tu.. Segala provokasi aku tolak tepi, yang penting ini rezeki, biar aku tahu punca duit ini tetapi biarlah apa nak di kata, undi tetap undi, dan kita yang menentukan siapa yang memerintah.. TERIMA KASIH KERAJAAN!



Ranking: 5

13 Comment:

  1. wahh tahniah ye?? ena dapat rebat je.. hehehe

    ReplyDelete
  2. wah..tahniah..amboi....anak yg baik abg wan ni..hehehe..:d...lyeen dpt baucer buku esok..yeahh!

    p/s: bru prasan blog pilihan minggu ini tu..TERIMA KASIH..:D

    ReplyDelete
  3. congrats...baguslah tu ... bagi Mak duit...memang awak anak yang baik... Alhamdulillah... Sejuk perut ibu awak mengandungkan awak...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...berterima kasih itu lebih baikkan?

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. bagusnya la dia..anak siapa la ni kan..tapi betul juga tu..bagi kat mak lebih baik kan.. :)

    ReplyDelete
  6. untung mak kamu dapat anak yg sangat sangat pemurah..

    singgah blog boni kacak. terus terjah sini.

    salam kenal.

    ReplyDelete
  7. wah, bestnya!!!!! betul2, kita setuju dengan awak.. Alhamdulillah, ada rezeki lagikan :)

    ReplyDelete
  8. Hehe...tahniah..murah rezeki. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  9. Wah dia pun dapat gak. Kita pun dapat gak. Semalam baru pi amek baucernya. Tapi belum tunaikan lagi.

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved