Lawak Troll Memang Menyakitkan Hati

on 18 February 2013

Lawak Trolol Yang Terbaik

Assalamualaikum..

Pernah nampak kan Lawak Troll ?? Lakaran kartun yang tersangat simple tapi menggelikan urat kentut.. Memang simple kan? orang pun lukis tak nampak macam orang, geli hati bila baca, ketawa mengilai macam cik ponti bila aku baca Koleksi Lawak Troll yang tolol.. Eh?? Bhahaha..




Bhahaha kalau di biarkan aku layan lawak troll ni boleh jadi aku bakal menghuni rumah sakit ataupun Hospital Sakit Jiwa.. Layan lawak troll ni boleh buat hilang bosan tau tak.. Dari buat benda bukan-bukan ,korek hidung , cakap dengan kucing ke.. Lebih baik layan lawak troll ni.. Alah tak susah, search je kat google image.. Bersepah dengan Lawak Troll ni.. 




Kalau tak layan sehari sekali memang tak sah boleh kena demam kepialu aku di buatnya.. Tapi aku nak nasihat awal-awal, dapatkan nasihat doktor sebelum melihat lawak ini kerana di khuatiri anda akan di cop gila meroyan..

p/s : Saya tak gila,cuma gila-gila remaja. Eh??

Ranking: 5

9 Comment:

  1. same laa suka layan lawak troll ni. hahaha. selalu bukak dekat 9 gag

    ReplyDelete
  2. hahahah disebalik lawak tu, tp itulah kdg2 manusia buat tau.. hahhahaha... ada msg yg ingin disampaikan dri benda alah ni... ena pun suka baca

    ReplyDelete
  3. best..klu dpt kc troll org..haha

    ReplyDelete
  4. hehehe., Lissa pun suka layan lawak troll.. rasa macam baca komik.,, hehee

    ReplyDelete
  5. haaaa boleh jadi penghuni rumah sakit erk. ki ki ki

    ReplyDelete
  6. suka jugak layan kartun lucu2 nie..bukan apa hiburkan hati..:-)

    ReplyDelete
  7. haha..mmg lwk tp ade msg nk dismpaikn..

    ReplyDelete
  8. Hahahaha...setahun baru siap download..mmg perli habis..haha

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved