Bila April

on 2 April 2013

Assalamualaikum..



Bila April | Dalam keadaan separa sedar, kita pun telah meninggalkan bulan ketiga dalam setiap tahun iaitu bulan Mac.. Alhamdulillah atas kurnian ilahi, masih lagi bernafas hingga ke hari ini.. Yeahaaa! Blog aku akhirnya di transformasikan menjadi lebih ranggi hebat dan bergaya.. Ada ke yang tak perasan dengan blog aku ni dah berubah? Maklum lah aku belum di kenali lagi..


Aku memang suka warna biru! Suka sangat.. Amacam?? Apa pendapat korang?? Aku masih lagi dalam proses edit lagi.. Nanti lah, badan aku dah terlalu penat.. Hampir setiap hari 3-4jam hanya masa yang di peruntukkan untuk rehat,tidur dan sebagainya.. Sedih kan??


Ranking: 5

5 Comment:

  1. semat bro..sedih sgat nnti aku tlong..huhuhu

    ReplyDelete
  2. cantik! :D kenapa tak tukar terus ke wordpress , isshk kan senang

    ReplyDelete
  3. Okaylah ni.....
    Nampak cool... =D

    ReplyDelete
  4. makin meletop blog irwan ni... tahniah ye... ena tumpang gembira dengan kejayaan kawan2 blog ena.. ena sekarang dah kureng dah ngn blog ni.. hurmmmmm sedihlah

    ReplyDelete
  5. kita perasanlah abg wan..ehehe..

    abg wan..selamat bulan 4..ahahah..

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved