Manusia Akhir Zaman

on 21 September 2012

Selamat kepada readers semua.. Kali ni nak share topik yang memg tak asing lagi dalam kalangan masyarakat kita.. Statistik kes pembuangan bayi dikeluarkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) pula menunjukkan 396 kes dicatatkan dari 2005 hingga tahun lalu. Ia menunjukkan trend peningkatan walaupun ada penurunan pada 2007. Sebanyak 67 kes dilaporkan pada 2005, 83 kes (2006) yang menurun kepada 65 kes pada 2007, 102 kes (2008), 79 kes (2009) dan 91 kes (2010). Bagi tahun 2011, kepada semakin parah apabila dalam bulan Januari sahaja sebanyak 34 kes buang bayi dilaporkan di akhbar-akhbar utama Malaysia.


GEMPAR!!! Kes terbaru ! manusia perilakunya!! 

tertuduh! hukuman dunia mungkin tidak berat , akhirat sana menanti hukuman yang lebih setimpal!!
Menghampiri zina ( ringan-ringan ) ~> ajak check in ~> `sedap` bape minit ~> disahkan mengandung luar nikah ~>  xde sapa yang sanggup jadi `PAK TURUT` ~> lahir anak xmahu bela = buang sesuka hati!! BINATANG pun kalau kita tengok takde perangai macam ni..Sakit hati ! MALU dengan orang seagamaku..

Ya ALLAH , Lindungi lah aku dan keluarga ku dari melakukan perkara keji dan mungkar. Kau berikan la hidayah kepada pelaku2 di luar sana agar dapat bertaubat dan kembali ke jalan yang benar..

Ya  ALLAH, tatkala air mata ini menangis mengenangkan nasib dan keadaan manusia akhir zaman ini, aku memohon agar dapat memberikan keimanan, lahir diri dengan ISLAM yang jitu, supaya dapat lagi memakmurkan negara MALAYSIA tercinta ini..

Amin ya rabbal alamin.......
Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved