Jangan La Sampai AKu Terkena..

on 29 September 2012


Penyakit MALAS.. hadooiii penyakit malas ni kalau dah timbul mmg xda la ubatnya.. Dari segala macam perkara kalau ada perasaan malas ni mmg susah la.. Sekarang ni, paling takut malas update blog sebab kekurangan idea.. Semngat mmg ada, cemburu tengok blog yang lain followers banyak sangat, dalam hati pun berkata alaa wan jangan la nak hot sangat, cukup la bersahaja..  Argghhh peduli! bukan nak hot cuma nak jadi blogger macam korang.. Update entry mmg dari hati, sampai ke otak kemudian tangan yang menaip ni semakin kekurangan idea disebabakan mmg tkde masa sangat, bz tuhh.. 




7hari seminngu takda cuti takkan la nak update pasal kerja pulak, nama pun personal blog.. Hahaha tapi mudah-mudahan aku dapat cari penyelesaiannya nanti.. Insyaallah.. Aktif blog pun belum lama, xsampai pun setahun lagi.. So banyak2 kan bersabar la.. Baru ni je pandai update segala, dulu blog simple sangat, entry pun sikit.. Sekarang alhamdulillah dah # 35.. Nak lebih ramai, tu yang join group blog dalam facebook tu.. 


Ada juga baca tips dari blogger lama.. Hope aku dapat buat macam diorang dan sesekali aku takkan mengalah.. DONT GIVE UP.. Selalu juga fikirkan entry apa, nak taip ape aku nih?? @#$&^& Tak faham betul la.. Tadi ada je dia,tetiba je hilang.. 

Nak miscall tapi idea tu takde hp pulak.. Hahaha datang lak meroyan malam-malam ni.. Yes Idea coming!! 

Jumpa next entry..

: D

Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved