Bahasa Mencerminkan Bangsa

on 8 September 2012

Assalamualaikum semua..


Jam dah pukul 0321 dah sekarang, tp masih tak dapat nak tido lagi.. Sebenarnya memang belum rasa nak mengantuk pun lagi and lagi tadi sibuk update blog n target aku hampir tercapai cz blog aku makin 'ringan' berbanding dulu.. Buang ape yang tak perlu supaya xla membebankan..(ada ke nak baca blog aku nih??) .. Haha xpelah, aku teruskan menulis entry baru yang aku rasa patut di luah kan or aku memang nak share dengan korang semua k?? : )


Korang mesti menonton Youtube kan? Gedung video merangkumi pelbagai elemen di dalam nya.. Antara yang aku dapat di senaraikan kat sini hiburan,sukan,pembelajaran,bakat semulajadi, suka2 buat video.. Banyak lagi ada kat dalam Youtube tu kan??


Bila dah upload tu tentu ada yang nak comment tentang video tersebut, tapi aku pelik bin hairan kenapa perlu bergaduh sesama bangsa, atau mengutuk sesama sendiri.. Bukan nak menyalahkan, tapi sekadar teguran bersama..




Macam ni kan bahasa.. Jangan la macam ni yer, just tegur.. Maaf kalau tak suka..
Ranking: 5

1 Comment:

  1. itu lah ragam maknusia zaman sekarang. :)

    jom lh join segmensaye yang sempoiii ni :D

    http://funnyzoneads.blogspot.com/2012/09/segmen-ashadi-mencari-top-fans.html
    mudah je ^_^'

    come on xrugi join :D

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved