Genre Muzik Seharian . .

on 29 September 2012


Haaa tadi ada mengadu tak da idea kann?? Haa ni dah tiba dan mencurah-curah ke ladang gandum...Hahaha
 laka sangat lah tu kan?? ( tangan ke dada, mata ke atas).. Hahahaha.. entry ni di buat sebab aku suka sangat dengan muzik.. Semua genre aku minat, cuma sekarang ni yang tak boleh masuk cuma dangdut je.. Maybe belum sampai umur kot :D Sehari tak bukak lagu memang tak sah, even nak tidur pun dengar lagu, tengah keje lagu, lagi la tengah keje..


Haha tu lah diri ku, memang suka muzik.. Banyak genre lah yang aku dngar, bukan contoh dah minat kpop xleh masuk yang lain.. Alaaa bukan susah pun tinggal dengar je.. ( haha senang cakap)
 
Ok la tanpa banyak cakap aku ni lebih cenderung meminati hard muzik, eg: hardcore, metalcore, post-hardcore dan banyak lagi la.. Sapa kata malaysia xde band macam tu..
Meh sini aku kongsi.. 

Massacre Conspiracy

The Padangs

Ballad For Layla

Daarchlea



Tres Empre


Banyak lagi band-band macam diorang ni kat malaysia ni.. Tengok la sendiri bagaimana berkembang nya muzik malaysia ni.. Ambik yang positif and jangan terlampau ghairah sangat, memng kalau gig memang ganas.. Tapi jangan lah melampau ok?? Ni antara yang aku minat and sentiasa tunggu single diorang..

Ek eleh kata tadi banyak yang minat, ape lagi genre lain?? Hahaha sabar la ni nak kongsi la ni.. KPOP aku pun layan jugak, tapi selalu lelaki akan lebih cenderung kepada group perempuan kan?? Tapi aku tak pun, aku minat lelaki, sebab style diorang.. Kenal kpop ni bermula dari youtube, kawan-kawan jugak.. 

Hahaha tak salah kan?? 

Ni antara yang aku dapat listkan..



Big Bang 

FT Island

B2ST


Hahaha aku pun pelik napa aku boleh terlayan kpop lak.. Nak malu apa, bukan salah pun.. Tapi kalau nak tau 2 genre ni la yang memenuh kan memory 8GB hp, lain kat lappy.. Hahaha.. 

Ok la lain kali tulis entry.. Terima Kasih sebab sudi baca sampai habis.. 
Assalamualaikum..
Ranking: 5

2 Comment:

  1. kalau ena, ena layan je semua lagu.. janji lyrics dia best dan music dia sedap.. heheheheh....

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved