Filem Innocence Of Muslims Hina Nabi Dan Islam ..

on 21 September 2012

Salam membaca readers semua.. Mungkin agak terlambat untuk menulis entry ini, namun entry ini ditulis juga untuk memprotes apa yang telah baru2 ini terjadi..

Filem Innocence Of Muslims memang secara terang- terangan menghina Islam dan Nabi Muhammad S.A.W. Filem ini di arahkan oleh Sam Bacile (seorang Yahudi-israel) dan filem ini dapat sokongan padu oleh Tery Jones ( yang pernah membakar Al-Quran satu ketika dahulu..
filem ini mencetuskan pelbagai kontroversi hingga boleh menyebabkan perbalahan di SELURUH DUNIA..

Kita sememangnya marah atas situasi ini, tapi biar lah apa yang kita nak buat mesti lah berlandaskan hukum syarak dan tidak melanggar batas- batas agama.. Semestinya kita wajib mempertahan kan agama, apatah lagi tentang isu ini.. 

Sedih melihat islam sendiri di perkotak-katik sebegini rupa, belum lagi wilayah - wilayah bergolak seperti di Syria, entah bila penderitaan mereka akan berakhir.. ALLLAHUAKBAR!! yahudi laknatullah.. Golongan yang sentiasa mencari peluang untuk menumbang kan islam sejak dar dahulu lagi..

Youtube Malaysia telah pun menyekat akses untuk melihat video tersebut yang sebelum ini terlampau banyak.. sekian. . : D



Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved