Salahkah aku??

on 23 September 2012


Salam semua kepada readers yang sudi membaca entry ni.. mmm hmm lama tak meluah apa isi hati kat sini..

Salah ke kita fikirkan awak?
Salah ke kita rindukan awak?
Salah ke saya menyayangi awak?
Salah ke saya cuba mendekati awak??
Salah ke??

boy: i tunngu u ok? i paham kita agak terlalu awal untuk declair mende ni??
gurl: u ta paham ke? jgn la tungu i, i ta nak u sakit ati sebb i, sebb i syg u dear..

Alolo sweet je ayat tu.. Kembang kempis da nih.. Hehehe : D

Boy : Sehari xde u i jdi angau, makan tak lalu,tidoq xlena,mandi xbasah.. Mesti
ingatkan u walau ape pun..
Gurl: Eeee!!! senget la u ni, hehe mm i ta tau nak ckap pe, so shy lahhhh :p

Untuk 'si DIA' saya dah bagitahu yang saya tak akan kecewakan awak seperti mana ex awak buat tu.. Saya suka time kita macam senget dulu2, p saya kene paham.. Lusa dah exam, buat betul2 sayang, nanti dah jadi nurse saya sakit awak boleh rawat saya : D

1st time la semalam, awak tak tidur lagi.. Agak lewat juga semalam, maybe awak dah tidur kot.. Memandangkan jam pun dah pukul 12am saya taknak ganggu masa rehat awak.. Tetiba......

Gurl : U call i x?

Tak reply pun msg tu terus call.. Sebab mmg ada janji mmg nak call lagi sebelum tido.. 

Borak jap je sebab dah pukul 2am..  

Tengah meluahkan rasa hati si dia cakap macam biasa la.. Tak tahu nak cakap apa..  
Saya tahu awak dah lama mengantuk tapi awak jenis ingat dan berpegang pada janji..

Thanks sayang..

  • Sebab u terima i seadanya walaupun i banyak kekurangan nya...
  • Sebab u cintakan kekurangan yang ada pada i juga..
  • Sebab u banyak sedarkan i bahawa pentingnya setia..
  • Sebab u ada sentiasa pada hati i..
  • Sebab u take care pada i walupun i rasa itu belum cukup.. tapi i rase syukur..
  • Sebab u sanggup korban kan masa, walupun sekejap untuk i..
  • Sebab u jaga bunga "cinta PLATONIK" kita..

Tuhan janjikan terbaik untuk kita kalau diri kita terbaik.. SILAP dahulu tidak akan berulang lagi.. 

TAKKAN SESEKALI TERJADI LAGI!!!

Boy : u, if nanti u kat sana ada pilihan lain, u tak payah la serabut pk pasal i nie,i boleh ok kot..
Gurl: tak payah la sangat, macam tak tahu u tu macam mana.. Jangan nk buat2 kuat hati :p

Hahahaha..
Kantoi sudah.. Dia tahu aku ni mmg kuat jeles..
Tapi u perlu tahu  I SAYANGKAN U.. 
Sebab tu lah i sering tengok twitter u sebb u aktif tweet kan??
i skod je dari jauh..
tapi i ta penah cakap yang i cemburu, i takut u ta suka i nnti : D


H.A.C.K.S 


























Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved