Hai laaa Badan : D

on 25 September 2012


Selamat kepada semua yang sudi membaca entry baru sy ni.. Jutaan terima kasih dan tahniah ok?? hehehe ape la melalut sangat nihhh?? Senget la!! patut la salu kene panggil macam tu.. Thanks 'Capital F'..


Entry ni luahan diri sendiri tkde kene mengena dengan yang hidup atau yang mati..

Kenapa badan selalu je letih? Rasa macam takde tenaga sangat? sakit badan, tidur pun selalu tak lena.. Bukan angau ok?? Ni betul ni.. Sehari sekali mesti minum isotonic.. Tak kisah la 100plus ke revive ke.. Tapi yang selalu beli Revive sbb tak la terlampau bergas.. Cuma kurang berkesan berbanding 100plus tu..

Macam ne nak maintain tenaga? Makan dah, minum pun banyak air masak.. ada lagi ke cara lain nak kekalkan tenaga.. Alahai xakan nak kene minum Super Power kot? hahaha menggila lak nanti aku..

Ada nak cari suplement, sebab memang kerap sangat demam, batuk -batuk.. Kurang tidur, jarang dah bersenam, apetah lagi masuk gym lagi haram habuk pun takdak.. 

Demam pun ambil masa berhari baru baik, ni baru baik demam.. Seminggu jugak.. Tapi alhamdulillah sekarang dah mula kurang tinggal batuk je.. Dah macam baby je kene makan ikot time, ape la doc ni.. 
Ubat2 makan habis tapi susah nak ok.. (ape pon tak boleh!) hehe...


Cuaca pun memainkan peranan, nak kata selalu kene hujan xla, cuma suka berembun lepas balik kerja.. Melalak dengan membe2 la, lepak minum la.. Yela seharian kerja dari 10am - 12am.. 14hours tu.. Lepak jap baru tidur.. Tapi sebelum tidur tu biasa la mengadap si Lappy ni.. Bukak fb,twitter and blog.. Cuma sekarang ni lebih fokus kepada kerja.. Tu yang jarang buat entry baru, otak pun kering idea nak buat apa last2 luahan hati juga yang aku coret kan kat sini.. 

Kerja mmg nampak senang, nampak rilek.. Sakit manusia kira sama la sakit pc or lappy ni.. Nak kene jaga, hati customer, jaga kualiti ngan biz.. Bermacam service ada, cuma kakitangan xcukup.. Biar lah, baru je mula kan.. Nanti dah maju, ada rezeki insyaallah aku akan bukak macam ni gak dengan hasil titik peluh aku sendiri..

Dah mula berminat dalam bidang maintanance, IT ni.. Terus terang la cakap, lau tak keje sini xde la pandai sangat, nak typing pun dulu slow.. lagi banyak software.. Bidang IT memang tiada sempadan, makin banyak yang aku nak tahu semakin luas..

Dah tua baru nak belaja, otak mula nak tepu kalau nak blaja g kolej komuniti, giat ke.. yang ada kait mengait dengan bidang pekerjaan aku ni.. So, aku kene la bertanya orang, tebal kan muka untuk mendapatkan satu ilmu yang tak pernah aku akan tahu kalau bukan aku sendiri yang discover benda tu.. Buat ape nak malu, tak bertanya selama tu kita akan sesat jalan, selamanya kita akan bodoh..

Sambil2 on9, blog ke ape ke.. Cari ilmu kat internet lebih luas, bahasa bukan penghalang.. Bukan susah sangat, paham gambar atau pun translate je la.. Hehehe :D


Ada masa buat entry lagi ok? Tengah mencari tutorial untuk blog.. Kemaskan lagi.. Thanks sekali lagi, penat menaip letih korang membaca, aku doakan korang semua berjaya di dunia dan di akhirat.. Aminnn .. : D
Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved