Gangnam Style Seantero Dunia..

on 30 August 2012

Assalamualaikum semua..


Hari ni nak buat entry yang agak pelik.. DEMAM GANGNAM STYLE ni aku xtau la bermula sejak bila.. Tapi ble dah sekali dengar kat radio HOT FM kalau xsilap la.. Errr... Macam best lak lagu ni.. Try search kat youtube baru la nampak 'tarian ala-ala koboi' dia.. Kalau kat youtube,aku 1st tengok PSY- GANGNAM STYLE (OFFICIAL)..
   


PSY ni sebelum ni xla berapa femes sangat.. Lagu ni membuatkan dia jadi top gilerrr.. Cuba2 usya tengok kat youtube td.. 74K ++ yang dah tengok v.clip tu.. Pehh ingat senang ke nak capai.. Kalau macam artis international, kalau perempuan, seksi@18sx tu aku caya la ramai yang sanggup tengok begitu ramai..


Then, keluar lak dia feat ngan HYUNA.. glamer habis la PSY ni berkolaborasi ngan hyuna ni.. Sah la cute,comey lak tu.. hahahaha.. Konsep tarian "KUDA" dikekal kan.. Tp ada desas-desus yang beritahu v.lip gangnam ni home mad sendiri PSY.. Hmm aku xpasti la penyataan tu betul atau x..

                                 
                                           


Korang pun tau sendiri kan?? GANGNAM STYLE ni memang dah jadi wabak dah, bukan kat korea tapi seluruh DUNIA.. Terhasil la banyak PARODY tentang gangnam style ni.. Banyak yang aku sendiri dah tengok kat youtube.. Ada yang sempoi,lawak n xkurang gelinya.. Nanti aku post yang aku dah tengok parody gangnam style ni..

Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved