on 19 July 2012


Si Gadis BLOGGER ni lyssa nama dia.. cer tengok blog dia http://www.lyssasecret.com/ ...

amacam ???? terkesima bukan?? realiti beb!! mmg cantik blog dia.. xdapat dinafikan aku blajar banyak dari tutorial yg dia buat.. skan blog aku bertambah baik walaupun xde orang follow seramai dia.. Tapi tu bukan penghalang untuk aku untuk menulis entry baru..


So tanda penghargaan aku buat dia, aku dah vote dia untuk LEVI'S CURVE ID BLOGGER AWARD...


Aku harap dia menang n aku sentiasa menantikan tutorial dr dia untuk cantik kan lagi blog aku..



Cara nak mengundi :


2. Tekan LOGIN di bahagian kanan PC anda .

3. Register terlebih dahulu !

 


4. Isi apa yang patut.. Lepas tu check laa..


 

5. Kemudian , korang LOGIN balik menggunakan email yang korang register tadi tu .

6. Tekan nama "LYSSA" . Scroll down sampai bawah dan TEKAN VOTE !

credit to http://www.lyssasecret.com/...
Ranking: 5

9 Comment:

  1. fames sangat dah lyssa ni.... baru sekali je jumpa dia.. :)

    anyway, selamat berblogging. teruskan buat entri ya.. jangan putus harapan. nanti lama2 bila dah ramai tahu tentang blog ini, ramailah orang akan datang nanti.

    peace.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak.. thanks bg smangat.. nnti sy follow akak jugak juga..

      Delete
  2. vote vote!

    http://funnyzoneads.blogspot.com/2012/07/vote-for-up-trafic-n-win-rm300woaa-o.html

    singgah sini sambil follow u

    selamat menyambut bulan ramadan ^_^'

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahh mesti vote hari2.. selamat menyambut bulan ramadhan.. nti i follow u gak okeh??

      Delete
  3. hai! salam kenal....! :)

    deno datang dari blog lyssa .. deno dah folow sini... :) nanti jemput la ke blog deno ya... hihi.. jom la kenal2 dengan SLE ya... :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved