on 10 July 2012







       Ya, aku lemah tanpa cinta, tapi aku pelik kenapa aku sering di kecewa kan oleh seseorang yang bernama wanita!!! Ape yang dah berlaku pd aku ?? Aku sendiri pun xpenah faham isi hati aku,ape kehendak aku,ape kemahuan ku dengan cinta.. Cinta yg aku dengar memang nye indah,seindah percintaan Adam & Hawa.. Tp smpai bila harus aku mengejar sesuatu yang xmungkin aku gapai?? Aku xmahu di katakan leleki yang lemah!! Kau dulu kuat wan" Huh!! ayat tu saja yang sering aku ungkap kan bila aku mahu bangkit daripada kekecewaan, tapi pada zahirnya hati aku masih lagi rapuh untuk menerus kan kehidupan yang berliku-liku..


      Bagaimana? Macamane?? persoalan yang sering hadir di minda aku.. Aku ingin kan seseorg wanita yang betul2 memahami aku,bukannye nak menipu aku xhabis2!! Kenape perlu bersikap meterialistik sangat?? Kebendaan, kkemegahan, kemewahan, tu ke bukti cinta akan kukuh selamanya????

     Silap semuanya.........................

   


     

     
Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved