menu terbaik ramadhan 2012

on 22 July 2012




menu yang xpernah miss dalam bulan ramadhan.. tiap2 hari mesti ada menu salah satu dari atas.. aku pun tak tahu nape aku mengidam kan sangt mende nih.. asal g bazar xlain mesti plih salah satu dari atas ni.. kat mane pergi, ceruk mana bazar,pun mesti xlari dari beli menu ni..

mak : Abg kene la cari bakal bini yang pandai buat semua kuih n makanan yang abg suke..
sy : wajib mak,mesti cari,kalau xpandai kene blaja sebelum bernikah..


hahahah dialog aku ngan mak aku sebelum aku bertolak balik..

sabar laa mak, wan masih blum dapat cari pengganti lg.. bunga yang penah mak suka dulu ada dah software yang hacked..

huhuhuhu nak dapt menantu baik mmg susah mak...

xpe wan akan cari pgganti juga...



selamat berbuka puasa...
Ranking: 5

2 Comment:

  1. umm, mmg terbaiklah menu tahun ni ,
    jemput baca en3 saya ,
    http://relaxwithconan.blogspot.com/2012/07/segmen-up-follower-by-lieya-syaira.html

    ReplyDelete
  2. dah follow awk balik.. tq yer..

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved