on 10 July 2012


Haaa ni nak cter lak pasal pekerjaan aku.. Lepas STPM tu aku xdapat mane2 pun.. Dpat offer dari membe keje kat sini.. #1170 aku mula kerja.. pastu transfer kat #1131 n sblum resign transfr lgi kat stor asal.. Hahaha rasa dah macam "ludah di jilat balik"..

3 tahun kot aku keje sini.. Lepas je STPM,ada la berniaga kecilan.. Tp xla lame sangat sbb dapat tawaran 7eleven ni.. Best memg best.. 2 tahun raya haji ngan aidilfitri,xmerasa sangat.. Kerja ibartkan lebih dr kehidupan.. Kdg2 kalo kira masa kat rumah lbh sikit dr tempat kerja.. Ada la org ckap "woiii !! ko ni buat rumah macam hotel 5bintang ke??" laaa bukan aku nak macam tu,dah timesheet aku kerja on duty macam gampang la.. Mase tido xteratur,xde masa bsama fmly,terdesak weh smpai bgado ngan awek cz aply cuti xdapat,yela nak urgent sangat kannn???? huhuhuhu...




Last2 aku resign n dapat peluang kerja ngan abg ipar aku.. Lg senang,biz family.. Cme aku lemah pasal computer nih,takde basic lansung.. (dulu kat skolah malas nak g Literasi Komputer) haha tu yg aku glabah semacam.. Tp stakat ni aku ok laa, pandai laa kerja macam tu, aku dah biasa suasana macam 7e, xsalah aku praktikkan kat kdai abg ipar aku sendiri.. Lgpun mmg minat aku berniaga,xkisalah ape pun asal kan HALAL.. Kan 9/10 pndapatan dtngnye dr berniaga.. Sape tau aku akan bukak kedai juga suatu hari nanti?? Insyaallah.. : D




Boleh la cntct num ni,kalo ada masalah.. Aku nyer bisnes card xde lg.. Tunggu aku jd CEO tau, hahaha.. Aminnn..
Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved